Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik reviews van laptops vinden?

Op kieskeurig staat vaak maar 1 beoordeling. Soms geen eens één.
Verder gegoogled maar daar word ik ook niet echt wijzer van.
Ik zoek een laptop van 15,6 inch , prijs max 500 euro. Ik moet er goed me kunnen internetten, af en toe foto bewerken en af en toe downloaden en branden.

Kan iemand mij helpen?? Want ik zie er zoveel staan op internet, maar heb geen verstand van al die specificaties en ik kan dus ook nergens een (goede) review vinden.
Ik wil straks niet met een slechte laptop thuis komen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
694

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

zoek op de website van een b.v. een comuterwinkel een laptop en dan zoek je reviews van die laptop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tweakers
Als je op de link klikt, kom je bij een lijst waar de prijs al geselecteerd is (450-550), en de schermdiagonaal (15.6).
Aan de rechterkant zie je nog andere selectiecriteria die je aan kan passen.
Als je op de sterretjes achter een laptop klikt, ga je naar de reviews (die je afentoe ook weer kunt uitklappen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toevallig hebben ze deze maand op tweakers.net een goede "best buy" review gepubliceerd met verscheidende laptops in alle prijscatagorieen.. zeker de moeite waard om die review eens door te lezen!

http://tweakers.net/reviews/2222/notebook-best-buy-guide-augustus-2011.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...ik begreep dat die mogelijkheid haar al bekend was. Ik ga hier geen minnetjes uit zitten delen natuurlijk,.... waarschijnlijk heb je de vraag niet goed gelezen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding