ik heb een Medion laptop en wil graag de fabrieksinstelligen herstellen omdat hij supertraag is en ik al een nieuwe gekocht heb. Hoe doe ik dat?

opstarten duurt meer dan een kwartier!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
16.5K

Antwoorden (3)

Als je nu op je menu drukt en typt in het balkje waarin staat "programma's en bestanden zoeken" msconfig en dan op zoeken kom je in een menu en kies je opstarten.

Daarin staan alle programma's die hij opstart tijdens het opstarten , deze kun je aan of uitvinken.

Daar zal ongetwijfeld een heleboel aanstaan wat niet nodig is en dan word het opstarten traag.

Als hij bijvoorbeeld allerlei programma's van je webcam gaat opstarten zonder dat jij het gebruikt is het zonde van de energie en snelheid van het opstarten.

Vink het uit! Zodra jij je webcam nodig hebt klik je gewoon op je desktop of via msn op webcam aanzetten en werkt het gewoon.

Zo zal er talloze programmaatjes opstarten zonder dat je het gebruikt.
Succes!

Toegevoegd na 9 minuten:
Anders neem je een Windows cdrom en laat de laptop hiermee opstarten en laat het installeren.
Op een gegeven moment vraagt ie waar je het zetten moet en de optie een partitie te formateren. Je pakt de partitie waar de meeste mbits op staan maak het leeg en selecteer om opnieuw te instaleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de laptop niet even terugzetten naar fabrieksinstellingen. Je zult windows opnieuw moeten installeren vanaf de installatie dvd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou alles eraf gooien en er een nieuwe OS op zetten, dus formatteren, nieuwe windows erop en via de medion site alle patches en add-ons erop zetten.