Als ik MacBook pro koop via Engeland hoe zit het dan qua garantie?

Ik wil een MacBook pro 13 inch via Amazon.Co.uk kopen nu weet ik wel de garantie regeling van Apple van dat je overal terecht kan in een oficieele Apple store maar is dit wel echt zo? heeft iemand hier ervaring mee? Want waar ik zat aan te denken is de MacBook te kopen via Amazon en dan Apple care in de Apple store hier in Nederland kopen dan heb ik zeg maar toch zekerheid qua garantie of is dit niet waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Apple heeft wereldwijde garantie op alle Mac's. Standaard één jaar en tegen betaling met Apple Care langer dan een jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt 1 jaar wereldwijde garantie. Het wordt wel een moeilijk verhaal als je ook een verzekering wilt.