mijn usb doet het niet?

hallo,

als ik een usb of een muis in mijn usb poort doe pakt hij hem niet.

ik heb een Intel(R) ICH8 family USB2 Enhanced host controller 2836 .

ik denk dat de driver niet geinstalleerd is , maar ik kan de driver niet op internet vinden.

Toegevoegd na 9 minuten:
lol ... ik heb die usb poort nodig voor mijn muis maar mijn usb pakt op niks...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

stop hem in andere usb poort ?

Toegevoegd na 2 minuten:
en restart de computer is met de muis nog in de poort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ruil je usb stick. Heb je nog een bonnetje ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
chipset drivers zoeken van je moederbord of de site van Intel moet je wel eerst de identificatie software downloaden en installeren. Welk moederbord heb je?????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk anders is op de site: www.filehippo.com
Daar haal ik heel vaak me programma's en drivers vandaan.