Een nadeel van Apple is dat de prijzen altijd hoog gehouden worden. Echte acties of stunt aanbiedingen worden dan ook haast niet gedaan. De prijzen liggen daarom nagenoeg gelijk helaas.
Op Tweakers kan je een overzichtje vinden:
http://tweakers.net/pricewatch/279345/apple-ipad-2-16gb-wi-fi-(zwart).html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op kieskeurig kan je zien, waar hij het goedkoopst is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weinig kans op goede acties, er is te veel vraag na.
Ik heb hem zelf voor 450€ van marktplaats, (ipad2 16GB 3G) maar pas op, er zijn een hoop, bedriegers.
Tip: Altijd zelf ophalen, kijk of ze minstens een paar mnd op marktplaats zitten, geen geheim telefoon accepteren. En trap er niet in om van te voren (een deel van het) geld over te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste actie is om 'm gewoon origineel te kopen. Dan heb je het minste risico, of zit je niet ook nog eens met weet ik veel wat voor extra voorwaarden of rand-abonnementen opgescheept. Gewoon minimaal 499 betalen bij de mediamarkt of de istore voor de simpelste versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal naar De mediamarkt gaan! Meestal goede kwaliteit en altijd veel aanbiedingen