Wat is beter voor gamen? AMD versies of Intel core i7 series

welke processor, ik ga namelijk een nieuwe kopen voor gamen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als ik nu een systeem zelf in elkaar zou zetten om te gamen zou ik een gloednieuw AM3+ moederbord met een "oude" AM3 proc kopen (AM3+ procs komen er binnenkort aan). Daarnaast een vrij zware (6950) videokaart en een flinke voeding. Na een jaar of anderhalf kan je dan relatief goedkoop een nieuwe CPU(AM3+) en GPU kopen en blijf je mooi up to date.

Als je nu het snelste van het snelste wil en de prijs er voor betalen is Intel de keuze. Let wel een i7 geeft amper betere prestaties dan een i5 (1155 socket).