Hoe versterker aansluiten op pc?

Ik had nog een 5.1 home cinema set thuis liggen. Nu wou ik deze gaan aansluiten op mijn pc. Maar ik heb geen idee welke kabel ik nodig heb? Op de versterker zitten de aansluitingen: Y Pr Pb, en AV exit. (zie foto). Thuis heb ik dit kabeltje liggen http://www.kabeldirect.nl/audio-c-75/tulp-p-245 . Maar ik krijg geen geluid.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je nog een foto maken maar dan met de andere aansluitingen of naam/nummer van de versterker geven.

Het beste antwoord

De kabeltjes Y Pr Pb zijn video-aansluitingen, daar komt geen geluid uit.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op de foto staan alleen uitgangen van de cinema-set, daar kan je dus geen signaal naar de set toevoeren.
Wellicht zitten er op een andere plek van de achterkant twee tulp aansluitingen (wit en rood) die met AUX gemerkt zijn, dat zijn de ingangen die je met een 3,5 mm mini-jack naar tulpstekkers kunt gebruiken.
Jack-plugje in de groene (line out) aansluiting van de computer steken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gaat het wel lukken via scart ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat duidelijk AV OUT, het is dus een uitgang, geen ingang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat zijn de enigste aanlsuitingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou het mischien lukken via een scart adapter?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het proberen, maar ik geef je, gezien het duidelijke opschrift bij de aansluiting, weinig kans.
Als je zo'n adapter wilt kopen kun je voor minder dan 3 euro terecht bij Action, maar het zal waarschijnlijk niet werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net een scart adapter gevonden, we hadden het nog thuis liggen, het werkt perfect. Bedankt voor je antwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dat valt dan weer mee! ik had echt gedacht dat het niet zou gaan. Bedankt dat je me op de hoogte hebt gehouden, leer ik ook weer van.