Zijn er ergens online losse toetsen voor een laptop te koop?

Aangezien er bij iemand de linker Ctrl toets iets afgebroken is waardoor die niet meer blijft zitten aan dat witte dingetje eronder en ook helemaal beschadigd is doordat hij geprobeerd heeft met een schaar op die toets te drukken op de hoop dat ie blijft zitten (ja erg logisch inderdaad...), moet er een nieuwe toets komen.

Maar online kan ik alleen maar volledig nieuwe toetsenborden vinden van minstens 60 euro.

Dus zijn er ook losse toetsen te koop voor elk model? Of is het niet anders dat ie hem terug moeten brengen naar de winkel en die laptop even kwijt moet zijn voor reparatie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
17K

Het beste antwoord

kijk even op http://www.laptopkey.com
voor paar euro heb je een nieuwe toets,
en er staan ook instructiefilmpjes hoe je ze monteert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ken geen online website waar je losse laptop toetsen kunt kopen. Je kunt natuurlijk wel contact opnemen met de fabrikant van de laptop.

Wat voor laptop is het eigenlijk?