Kan je een draadloosnetwerk van apple's time capsule uitbreiden met een sitecom wl-341?

Ik heb een draadloosnetwerk via mijn time capsule van apple en ik heb ook een sitecom wl-341 die ik op dit moment niet gebruik.
Ik zou de sitecom router graag willen toevoegen aan het netwerk van de timecapsule zodat het bereik van het netwerk vergroot wordt. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, dat kan helaas niet, want Airport repeater/extender functie is een extra specialiteitje van Apple waar het bij andere producten aan ontbreekt.

Je bent het beste af om een Airport Express aan te schaffen voor dit uitbreidingsdoel, mocht de behoeft voor een groter netwerk daar naar zijn.