Kun je een sitecom router als verlening van een andere router gebruiken?

Ik heb een sitecom wl-342 router en time capsule en ik zou de sitecom router graag willen gebruiken als verlenging van de time capsule. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja dat is geen probleem, dan doe je gewoon de utp kabel in een van de utp ingangen (normaal zijn dat er vier) en dat wordt het signaal gewoon doorgegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat klopt niet omdat er dan een extra netwerk bij komt namelijk t netwerk wat op de achterkant van de router staat met het wachtwoord wat er bij staat. (ik heb de router al gereset
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt wel zo heb 4 extra routers in mijn huis doorgelust en dat werkt als een speer, let wel op dat je de UTPkabel niet in de Wlan doet maar in een lan verbinding, succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gedraagt zich dan als een switch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus ik moet de utp kabel die verbonden is met de time capsule in de sitecom doen in de WAN aansluiting, dus niet de LAN aansluiting, en dan zou de sitecom automatisch het netwerk van de timecapsule moeten gebruiken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, pertinent niet de WLAN maarin een v/d overige poorten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ik moet de utp kabel aansluiten op een lan poort en de andere kant van de kabel moet worden gekoppeld aan een van de lan poorten, dus niet aan de aansluiting waar normaal het modum aan gekoppeld is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal goed lan lan voor het doorlussen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee srry dat werkt niet, ik krijg dan nog steeds de sitecom als een apart netwerk te zien alleen heb ik dan geen internet toegang