Waarom print mijn canon ip5000 geen zwart?

Thuis heb ik een Canon IP5000. Toen ik net wat wilde uitprinten merkte ik dat er geen zwart toegevoegd wordt. Zowel de kleine en grote cartridge printen niet. Ik heb al geprobeerd om de kop te reinigen en te diep reinigen zonder resultaat. Toen ik op automatisch printkop kaliberen klikte zag ik wel dat er zwart geprint kan worden. Heeft iemand ervaring met dit en weet hoe het opgelost moet worden?

MvG.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (1)

Er wordt nooit zwart toegevoegd, je gebruikt alleen de zwarte cartridge als je de printer op "zwart" zet. Als die op kleur staat, gebruik je alle kleuren om zwart af te drukken. Printerinstelling dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zeg niet dat het in een kleur er uitkomt, alleen dat zwart wordt samengesteld uit de andere kleuren als de printer op "kleur" staat. Kijk maar 's wat er gebeurt als 1 van de kleuren op is en je wil zwart printen.(met de instelling op kleur. Dan komt er dus een andere kleur uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar als ik nu een pplaatje uitprint mis ik gewoon de kleur zwart dus zit er wel degelijk zwart bij de kleur. In deze printer heb je ook een tekst cartridge zwart en eentje voor plaatje die 2x zo groot is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan weet ik het ook niet meer, misschien dat de handleiding kan helpen?