Ik wil graag Windows XP op mijn externe harde schijf zetten. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ja, Windows XP heeft minimaal 1.5Gb nodig.

Zie onderstaande link voor een uitgebreide guide als je die nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, maar werkt erg traag. (Teminste als we het over een USB harddisk hebben.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op usb 3 werkt het vrijwel net zo snel als via een traditionele interne hard disk. Je moet de externe hard disk wel bootable maken en je moederbord moet booten vanaf usb ondersteunen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo is het en een Sata disk of een sas gaat zelfs sneller, maar 100% kans dat we het hier hooguit over usb2 hebben, denk je niet...