Wat heb ik nodig voor tv in wifi netwerk

Graag zou ik een tv in mijn wifi netwerk hangen waardoor ik het scherm van mijn PC op de tv kan tonen. Dit wil ik via WIFI doen zodat ik mijn computer ook weer prive kan gebruiken. Wie kan me zeggen wat ik daar voor nodig heb. Smart tv van samsung of zo is me te uitgebreid. (duur)
Wel wil ik via draadloze muis en toetsenbord dan mijn pc via tv bedienen. Wat heb ik dan nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Volgens mij kan wat jij wil niet helemaal(correct my if i'm wrong). Met wifi zijn er wel manieren om bepaalde content van je PC te tonen maar niet om je bureaublad met muis/tobo besturing mogelijk te maken.

Wat jij wil heb ik opgezet via een HDMI kabel en audiokabel naar mijn versterker en staat mijn TV als 2de monitor aangesloten op mijn PC.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er bestaan trouwens wel WHDMI oplossingen oftewel Wireless HDMI. Hiermee zou je wel alles draadloos kunnen maken.