Als een videokaart ''switchable'' is wat betekend dit dan?

Ik heb het over de 1024 MB ATI Mobility Radeon™ HD 5470

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je laptop heeft als het goed twee geintegreerde videokaarten. 1 kaart is 'standaard' en energiezuinig en de andere kaart zorgt ervoor dat grotere, complexere grafische afbeeldingen/sites etc weergeven kan worden. Die is wel minder energiezuinig. Switchable betekent dat je computer tussen deze twee kaarten schakelt, dat hangt ervan af wat je nodig hebt. De standaard kaart wordt als eerste door je computer gebruikt, maar zal waar nodig is, omschakelen naar de andere kaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er wordt gedoeld op switchable graphics, je zal dus naast de AMD/Ati Radeon ook een ingebouwde grafische kaart hebben waar tussen je laptop wisselt zodra het nodig is, zit je lekker te browsen zal je zuinige ingebouwde grafische kaart werken ga je gamen zal de 5470 aanspringen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hé, bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu nog je waardering voor het beste antwoord bijwerken he ?