Hoe maak ik mijn PC trager?

Ik wilde laatst GTA San Andreas spelen. Tijdje geleden dat ik die voor het laatst gedraaid heb. Nu heb ik in de tussentijd een andere videokaart gekocht, met als gevolg dat alles in het spel 3x te snel gaat. Een simpele wandeling door het park lijkt op sonic the hedgehog met een paar pilletjes speed achter zijn kiezen.

Hoe maak ik mijn PC tijdelijk trager (alleen voor het spel), zonder de kast open te hoeven schroeven?

Toegevoegd na 55 minuten:
Heb alle settings al op maximum, and frame limiter aangezet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Lijkt me dat dit niet met de videokaart of pc snelheid te maken heeft.
Denk dat er ergens in de installatie van het spel een foutje zit.
Een een betere videokaart zorgt er enkel voor dat spellen beter en mooier worden maar dat een personage of voertuig in een spel sneller gaat lopen/rijden komt niet daardoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kies eens de meest zware graphics instellingen, dan gaat de framerate (fps) in elk geval naar beneden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
al gedaan, fps limiter geactiveerd.
Probeer eens het spel te herinstalleren.