hulpprogramma's Mac perongeluk verwijderd

ik heb laats perongeluk het mapje hulpprogramma's op mijn Mac verwijderd waaronder Bootcamp kan ik dit Mapje je nog terug vinden en/of opnieuw downloaden alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je kan systeemherstel gebruiken. Bij een mac is dit time machine.
Als je geen time machine hebt, kun je wel Pacifist gebruiken.

Je steekt de originele CD/DVD van Tiger of Leopard in de mac. Download (en betaal normaal) voor Pacifist en haal uit de packages van de CD het programma dat is verloren geraakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal het proberen maar er wordt verder niks verwijderd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel, alle programma's die je daarna hebt geïnstalleerd. (Na het verwijderen van die andere hulpprogramma's)