is een amd radeon hd 5770 in combi met een i7 goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan wat je ermee wil.

Antwoorden (4)

Kwa spellen spelen zou het best goed zijn, bij intel processors kan je beter een geforce videokaart aanschaffen omdat ie beter werkt/ondersteund op een intel pc. Ati is meer AMD.

Groeten, C
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat gaat probleemloos samen. Als je ermee gaat gamen zou ik kiezen voor een betere videokaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou goed moeten werken, normaal is de processor de bottleneck bij een videokaart.

Bij de Core i7 is dat in ieder geval niet zo.

De 5770 kan heel veel spellen spelen ook al is het nu een middensegmentje hij is wel lekker zuinig en upgraden kan je later altijd nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat perfect.
Maar ik zou zelf eerder afzwakken naar een i5 en een 6850 of 6950 kopen. Nu is het een mid-range kaart bij een top CPU.

Dat is een beetje spijtig.
Maar het werkt wel! :-)