Wat is de beste tabletcomputer?

Volgens de bond is er geen verschil, gewoon de goedkoopste nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

hoi 0getuige,

voor enkele duizenden euro's koop je geen rotzooi, maar wat noem je 'de beste'?
volgens mij is dat waar de meeste prestaties voor de minste prijs worden geleverd. dus niet alles is dan mogelijk, maar wel veel.
onlangs kocht ik de TomTec tablet met 7" scherm operating systeem Android 2.2
daar heb ik 100 euro voor betaald bij Bart Smit. (ja, die speelgoedzaak)

een prima ding, vrijwel alles zit er op en er aan.
met een micro SD geheugenchip kan je het geheugen uitbreiden.

ik ben er dik tevreden over.
groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het ligt er een beetje aan hoeveel Gb harde schijf je wilt, of je ook op internet wil als je niet thuis bent (3G ipv wifi).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kwa prestaties zijn ze identiek, toch zijn er verschillen in harde schijfruimte (hoeveel foto's/apps kun je opslaan) en de manier van internet (voor wifi heb je een draadloze internetverbinding nodig, met 3G heb je altijd internet maar dat is langzamer en heb je een vrij duur abonnement nodig.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als beginneling zou die 16GB voldoende moeten zijn, tegen de tijd dat er een nieuwe uit is weet je precies of je eentje met meer geheugen nodig hebt of niet.

Tenzij je echt filmpjes wilt gaan bewerken, hoeft je niet de 32GB of de 64 GB te kopen.

Als je een hele grote muziekcollectie zou hebben van meer dan 16GB en je wilt ze allemaal tegelijk op je ipad hebben had je ons deze vraag niet eens gesteld, dus ja, gewoon de goedkoopste Ipad 2 nemen.

De 3G versie is voor mobiel internet. Hiervoor moet je een extra abonnement aanschaffen om daarvan gebruik te maken. Dat model kost wel zo'n 100 euro extra, en je kan er navigatie mee gebruiken omdat er een GPS chip op zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg even dat je het over de iPad hebt, dat was de eigenlijke vraag
Ik heb ze allemaal uitgeprobeerd waarbij ik een usb-stick bij me had met muziek, foto's en videos. Maar geen van allen is nog voldoende. Of ze lezen de stick niet, zijn ze te traag, maken ze geen goede playlists of is het scherm niet goed zichtbaar onder alle hoeken.

Ik moet wachten tot er nieuwe modellen uitkomen. Met snellere processoren, betere ondersteuning voor usb en een betere scherm met een grotere kijkhoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag gaat hier over drie iPad modellen en die kunnen geen usb stick lezen ;)
Als je puur gaat voor een beetje internetten dan zou ik voor de 16gb gaan. Wil je veel gamen en foto's/video's opslaan voor de 64gb.

Mocht je budget dit niet halen dan is de 32gb een prima optie