Kan geen verbinding meer maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd ?

Deze ochtend kon ik geen verbinding tot stand brengen tussen mijn pc en de server, wat kan ik hiervoor doen ?
Socket error #10061 POP 3 Port 110

Ontvang ook geen mails in mijn mailbox (IncrediMail)

Mvg,

Karel8158

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
5K

Het beste antwoord

Het kan een tijdelijke storing van de server zijn. Als het na 2 dagen nog steeds niet werkt, dan zou ik het ergens anders zoeken.

Je kan ook even een belletje plegen naar de provider van je email om te vragen of er iets mis is met de server. Dan weet je in ieder geval of je de oplossing bij je computer moet zoeken of niet.