Ik vroeg mij af hoe Samsung is qua haar support voor laptops met hardware en software?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik heb een zeer goede ervaring met Samsung. Zowel met telefoon als laptop. Goede service en vriendlijk persooneel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb er opzich wel goede ervaringen mee!
natuurlijk moet je lang wachten voordat je de helpdesk eraan krijgt, maar waar niet.
Ik ben meer tevreden over de samsung support dat die van acer, dell of asus.
Wij werken op het werk met samsung, dit is dus wel zakelijk.

De zakelijke support is goed, ze hebben eigenlijk alles op voorraad, dus dit zal dan ook wel voor gewoon consumenten zo zijn.
en ze komen hun afspraken (tot nu toe) altijd na
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung is redelijk goed. Ze zijn redelijk degelijk en heb tot nu toe nog geen klachten over de support. Daarnaast zijn ze ook nog niet bijzonder duur of goedkoop.