Wat is een efficiënte en betrouwbare manier om snel een (Home Theater) PC te verkopen?

Ik wil graag mijn complete HTPC (Media Center computer) verkopen. Op Speurders en Marktplaats staan er weinig van dit soort PC's te koop, dus mensen moeten er volgens mij echt naar op zoek zijn.

Misschien kennen jullie een effectieve (= betrouwbaar en snel) manier om een dergelijke computer te verkopen, anders dan de gebruikelijke verkoopsites.

De PC is van alle moderne gemakken voorzien (Core i3, TV-kaart, media center behuizing, etc.).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat kan dat ding precies en wat moet die kosten ? =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even op Speurders en zoek naar "htpc". Dan zie je hem staan. Het is de bovenste van de 3, die van 2 mei.

Het beste antwoord

Op tweakers zetten kan inderdaad.
Probeer het ook op marktplaats te zetten, en google eens of iemand dat ding zoekt, verder, andere sites / forums waar veel van zulke mensen (Die die htpc graag zouden willen) kunnen komen, is het wellicht handig om neer te zetten. Er zijn meer forums met een vraag / aanbod afdeling, en wie weet kun je daar wel slagen.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.9lives.be/forum/gezocht/753783-htpc-gezocht.html

Wellicht niet heel relevant(gaat over andere htpc), maar op 9lives zou je dus ook nog eens iets kunnen zetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Fok! Forum kan trouwens ook, is een beetje een alles en nog wat forum,

http://forum.fok.nl/topic/1514770/1/999.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tweakers.net heeft een eigen 2de-hands verkoopgedeelte waar wel mensen zitten die dergelijke apparatuur op waarde kunnen schatten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gebeurt, heb het zelf ook vaak zat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan gebeuren ja. In ieder geval heb ik de PC nu ook op het Tweakers Vraag&Aanbod gedeelte gezet. Ben benieuwd...
Kijk eens op Tweakers, de Vraag & Aanbod daar.