Tablet is dunner, lichter en makkelijker te bedienen voor algemeen lees / browse werk.

Netbook is multi-fuinctioneler, heeft meer verschillende interfaces & een makkelijker toetsenbord.

Accutijd is normalitair langer bij een tablet.

Een netbook is goedkoper dan de tablets.

Ik zou geen netbook meer aanschaffen, maar een tablet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De tablet is handiger om mee te nemen in bijvoorbeeld de trein of naar school toe.
Een netbook is toch nog iets gebruiksvriendelijker, je kan beter multitasken op je netbook en de netbook heeft ook meer functies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu staat de tablet nog een beetje in zijn kinderschoenen qua ontwikkeling, hij kan nog veel meer en dat zal over een paar jaar een feit zijn, dan verslaat de tablet de netbooks. De netbook heeft nu meer technische mogelijkheden, maar we weten allemaal waar het naar to e gaat, de tablet zal heel snel de netbooks overbodig gaan maken. Tablets zijn veel en veel handiger met het meenemen, persoonlijk heb ik liever een tablet dan een netbook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voordelen is dat het makkelijk vervoeren is en tevens makkelijk om onderweg te gebruiken. Tevens makkelijk op te bergen en gebruiksvriendelijk.
Nadelen zijn dat ze niet bepaald ergnomosich zijn aangezien je het scherm niet omhoog kan zetten zoals dat bij een laptop is. En als je veel werk moet verrichten of je hebt meerdere vensters nodig, is het scherm daar te klein voor.