Computer start opnieuw op bij Youtube.

Hallo,

Mijn computer start de hele tijd opnieuw op als ik naar youtube ga na 3 of 4 seconden al zonder niks of wat ingetypt te hebben op youtube.

Ik had mijn flashplayer er af gegooit en toen bleef de computer gewoon aan op youtube alleen vraagt die dan om flashplayer

Mijn drivers kloppen allemaal en uptodate

heb gekeken met driverchecker.

De computer

Intel D865GBF socket 478
Pentium 4 2X3,00 GHZ
Asus AH4650 AGP 1 GB video
4 GB DDR-400 (ziet maar 3,5 GB in windows)
2 TB Samsung HD203wi S-ata
en een LG dvd brander.

fout code uit logboek :

Foutcode; 1000008e, parameter1: c0000005, parameter2: 00000000, parameter3: ac7a6a40, parameter4: 00000000.

categorie : (102)
gebeurtenis : 1003
gebruiker : nvt.

hoop dat iemand weet.

gr

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Welke XP versie draai je?

Zorg dat je alle updates geinstalleerd hebt inclusief service packs, en kijk je pagefile even na.

Als je genoeg ruimte hebt, zet het handmatig naar min 4092 en max 4092 (dan zit je altijd goed).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows beschikt over een perfecte tool,die precies laat zien..waar knooppunten als deze (zijn) ontstaan. In 9 van de 10 gevallen start een computer opnieuw op,als er een systeemfout aanwezig is.

Open het Management Console Logboeken, dat kan als volgt:
Ga naar: Start>Uitvoeren...
Type daar: eventvwr.msc
Klik: OK
Bekijk met name het logboek Toepassingen en logboek Systeem

Ga na welke meldingen er zijn op het tijdstip dat een probleem zich voordeed.
Afzonderlijke meldingen kun je gedetailleerd bekijken door dubbelklikken.
Soms kan het handig zijn eerst alle oude meldingen uit de logboeken te verwijderen, je kunt de afzonderlijke logboeken rechts-klikken en kiezen voor: Alle gebeurtenissen wissen.

Dit probleem komt op mij over,dat de Adobe Flash Player onjuist of maar half is geïnstalleerd,waardoor de Pc steeds opnieuw opstart. Mij lijkt het dus zinvol,om de huidige flashplayer - met bijvoorbeeld Revo Uninstaller met de optie UITGEBREID- helemaal te verwijderen gevolgd door PC ( zelf) opnieuw opstarten. Hierná zowel de meest recente versies van zowel Adobe Flash Player + Adobe Air op Uw pc installeren.

Groet:Zoekertje