Wat is het voordeel van het merk Acer bij een laptop of minilaptop?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er is geen voordeel. Ikzelf vind Acer geen erg goed merk voor computers. Ze leveren namelijk een heleboel gratis (en overbodige) software mee die de computer 'vervuilen' en zelfs traag kunnen maken. Iemand met een beetje verstand van computers kan deze software weer verwijderen, maar dit is meestal niet snel gebeurd.

Een lage prijs voor een goeie computer. En je leert hoe je overbodige software kan verwijderen:)

Acer heeft de reputatie goedkoop spul te maken voor een lage prijs. De vraag die je jezelf denk ik moet stellen is: Ga je veel met je laptop zeulen? Tas in - tas uit, op de bank, open - dicht, kabeltje in, kabeltje eruit... dan koop je misschien liever een wat robuustere laptop. Als je 'm hoofdzakelijk thuis wil gebruiken op dezelfde plek (maar wel _eens_ mee wil nemen) is Acer prima. Een 2e hands Acer zou ik eerst eens goed willen bekijken voordat ik me eraan zou wagen. En wat betreft de rotzooi software (die je overigens op bijna iedere laptop mee krijgt), PCDeCrapifier.com (zie bron).

Bronnen:
http://www.pcdecrapifier.com/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100