Hoe zet je een theme op je usb?

Hoe doe je bijvoorbeeld een theme en achtergrond en custom icons
Op de usb zetten.

Ik bedoel hiermee geen applications

Bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Uw vraag is niet erg duidelijk maar ik zou even standaard dingen uitleggen wat u misschien helpt!

Hoe krijg ik iets op mijn USB?
Op het moment dat u uw USB heeft aangesloten op een USB-poort op uw computer kunt u deze vinden onder "Mijn computer". Er zal dan een schrijf staan met wellicht de naam van uw USB. Vaak is dit schrijf E. U kunt deze openen als een MAP en hierin kunt u bestanden "Slepen" of "Kopieren" en "Plakken".

Thema's:
Verschillende dingen hebben thema's, sommigen worden standaard geleverd met het product anderen worden geïnstalleerd door middel van een programma.

Als u de thema ooit heeft via een programma heeft geïnstalleerd zet dit programma dan op uw USB.

Bedoelt u standaard thema's van Windows bijvoorbeeld kunt u deze gewoon uit de map slepen en op uw USB zetten.

Heeft u hulp nodig om deze bestanden te vinden vraag het dan gerust!