Welk merk heeft de goedkoopste inktcartridges?

Ik wil een nieuwe printer kopen.( 4 in 1 )
Welk merk heeft de goedkoopste inktcartridges?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De EPSON. Heeft afzonderlijke cartridges. Dus alleen vervangen wat leeg is.
En inderdaad 123inkt is stukken goedkoper dan de originele. Kan je ook nog een apparaat bijkopen om ze helemaal leeg te kunnen printen. (Heb ik ook gedaan)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo willem Kun je ook zeggen welk model EPSON aan te raden is?
Het liefst heb ik er een waar ok een fax in zit, en waar verschillen de maten papier ik kunnen. Heb je een goed advies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet ik echt niet. Ik heb wel een scanner en uiteraard ook een printer. Ik zie dat ook al een minnetje heb gekregen op jou antwoord.
Nogmaals ik heb een hele simpele. Geen diverse papierformaten enzo. Gewoon voor huis gebruik.
Sorry dat ik je niet verder kan helpen.

Andere antwoorden (2)

Ik gebruik altijd die van 123inkt, moet je maar na op de site kijken, scheelt aanzienlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het merk brother heeft goede printers met aardig goedkope cardridges. je hebt er volgens mij ook een soort B-merk in.