Hoe komt het dat de autoplay functie in actie schiet na duw tegen tafel of na duw tegen externe harde schijf?

Ik heb al enkele maanden een raar probleem:

Ik heb een Samsung externe harde schijf gekocht. Maar soms als ik tegen mijn tafel beweeg (en dus ook de samsung externe harde schijf wat trillingen krijgt), dan krijg ik het autoplay venster op mijn scherm (van mijn samsung externe harde schijf).

Soms als ik er niet aankom, dan springt de autoplay niet in actie, maar soms als ik tegen de tafel duw dan komt de autoplay van de externe harde schijf in actie (ik krijg dan op mijn scherm die opties van autoplay: verkenner, ... van mijn externe harde schijf).

Het vervelende is, als ik de autoplay opties van de externe harde schijf dus in beeld krijg (na een duw tegen de externe harde schijf of tegen mijn tafel), dan wordt alles stopgezet waarmee de externe harde schijf bezig was! bv. als ik iets kopieer van hard disk naar externe harde schijf, en ik geef een duw tegen de tafel, dan krijg ik het scherm van de autoplay van die externe harde schijf, en stopt ook het kopieren.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Ligt het aan de kabels ?

Het is dus zo'n scherm dat ik krijg als ik tegen de externe harde schijf duw, of wanneer ik tegen de tafel duw:

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: voorbeeld.gif Bekeken: 0 Grootte: 20,0 KB ID: 9491

Toegevoegd na 2 minuten:
afbeelding invoegen is mislukt, maar ik denk dat iedereen wel zo'n autoplay scherm herkent. dus waar je kunt kiezen tussen wat je allemaal wil afspelen, of je de verkenner wil starten, enz... dus inhoud laten zien enz...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je er tegen stoot... Lijkt dus op een los contact, probeer eens een andere kabel of poort (op computer), als het dan nog is zit de aansluiting op de harde schijf wellicht wat los...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Druk de stekkers er goed in. Zelf denk ik aan de voedingskabel. Kan ook oxydatie zijn. Nu lijkt het alsof hij bij een stooot tegen de tafel even contact kwijtraakt en weerterugkomt en hij denkt dat er een nieuw apparaat aangesloten word, en dan komt die autoplay functie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is inderdaad met een voedingskabel
moet ik de voeding vervangen? (dus het blokje)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een voeding zit toch meerdere voedingsstekkers? Probeer eens een andere?