Welke laptop is geschikt voor mij?

Ik speel af en toe een spel, schrijf veel bestanden voor school en voor de rest gebruik ik internet heel veel.
Ook moet de laptop handig zijn voor programma's als iTunes en Msn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Een betaalbare laptop is niet geschikt voor de modernste spellen. Dan roep ik: hou 't maar bij een goedkope en vooral een kleine - da's veel handiger. Tenzij je niet ook al een desktop hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan is Apple het beste :geen spam, itunes in combinatie met Ipod, 2 giga geheugen, alleen weinig spellen beschikbaar .Zoniet om het even andere laptop (HP/DELL/ ea)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt gamed, in de zin van een de nieuwste spellen, dan is bijna geen enkele laptop goed genoeg ; de grafische kanten van een spel vragen zoveel, dat uitgerekend gamers het beste van het beste / snelste van het snelste moeten hebben.

Ben je echter meer een retrogamer of hou je van een spelletje patience op zijn tijd, dan kun je zelf met een vrij oud beestje nog het internet op. Nouja, compúteroud dan he, een jaar of wat. Tekstbestanden nemen erg weinig plek in, maar muziek al vrij veel, dus het is ook wel handig als er een beetje schijfruimte op zit. Maar het modernste van het modernste heb je danecht niet nodig.

En zeker als het ding heen en weer naar school gesjouwd moet worden (risico's ! ) is het wellicht verstandig een laptop te zoeken die een jaar of twee, drie oud is.Niet meer zo duur, maar wel redelijk bij de tijd.