Waar kan ik een toetsenbord kopen?

Maar dan wel met een DVORAK-indeling. Zo'n QWERTY-apparaat heb ik allang.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Poepie, zie de link. Hij is wel aan de prijs ($99.95), maar hij kan als QWERTY/ DVORAK gebruikt worden middels een schakelaar, en is native-DVORAK, in plaats van software-matig omgeturnd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hem ook bij de DA gekocht !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat de da-drogist?
Amadea
13 jaar geleden
Heb je ook gelezen in de vraag dat het een Dvorak-indeling moet zijn? Dat betwijfel ik namelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee een pc winkel in mijn dorp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea, ik vrees dat je gelijk hebt, er wordt hier vreselijk slecht gelezen, en geantwoord om de punten ;-) De eerste die een link of een duidelijke verwijzing geeft waar ik echt zo'n keyboard kan scoren, wordt per direct "beste antwoord" ...
Mediamarkt o.i.d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oid, juist... :-S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gertdejong: ik bedoel: mediamarkt of een soortgelijke winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben bij de Mediamarkt nog geen DVORAK-toetsenborden tegengekomen, alleen maar QWERTY-bordjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poepmolecuul: Ik wel ooit in Den Haag, maar let er tegenwoordig niet meer op.
Markplaats kosten haast niks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Waar zie je hier een DVORAK toetsenbord tussen staan dan?
http://store.apple.com/us/browse/home/shop_mac/mac_accessories/mice_keyboards?n=keyboards&mco=MTM3NTU1Mjk&s=topSellers Ik kan het niet vinden namelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DVORAK niet nee