USB poorten werken niet meer ,wat nu ?

Hallo
ik ben vandaag bezig geweest met een paar drivers voor een mediaplayer en moest een paar keer wat op een usb stick zetten via m'n pc
maar nu werken al m'n usb poorten ineens niet meer
ik heb diversen poorten aan de voor kant en aan de achterkant
m'n draadloze muis en toetsenboard reageren niet meer
het lampje op de usb stick gaat heel even aan en is gelijk weer uit
windows 7 geeft niets aan dat er wat in zit
via apparaatbeheer heb ik usb weg gehaald en gereset
dit haald niets uit
wat kan ik nog meer proberen ?

met de usbstick verwijderen heb ik wel steeds in de taakbalk de opdracht gegeven om dat te doen
het is niet zo dat ik hem er zomaar uit trok

het is best lastig , want ik moet ook nog wat printen en dat lukt nu ook niet

en dat gebeurt dan net weer op zaterdag middag :-(

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zou een bootable Ubuntu-CD/DVD kunnen maken: http://www.ubuntu.com/desktop/get-ubuntu/download http://www.youtube.com/watch?v=w8a-smrPlvE&hd=1 (Beetje verouderd vidje maar 't zal waarschijnlijk nog op een gelijke manier werken.) Als de USB-poorten ook onder Ubuntu niet meer blijken te werken, dan lijkt 't er toch wel op dat je moederbord kapot is...

Ik zou gewoon aanraden de cd met de drivers van je moederbord er weer eens in te draaien.En als je deze niet hebt met de windows 7 dvd een herstel laten uitvoeren.Waarschijnlijk heb je op de een of andere manier de driver overschreven als je geluk hebt.En anders heb je helaas het moederbord gesloopt daar je USB apparaten altijd eerst moet afmelden alvorens deze te ontkoppelen.

Gewoon de driver cd van je moederbord er weer eens doorheen gooien en anders met de dvd van windows 7 een herstel laten uitvoeren.En anders kan je misschien met een USB-kaart op een vrij slot van je moedebord poorten creëren.Als laatste kan je vandaag op Zondag op de zwarte markt in Beverwijk en nieuw moederbord kopen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100