Waar is die toets?

Op mijn toetsen bord vind ik de 'backspace' toets.
Is er ook een forward toets?
Of een combinatie toetsen die dat doet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Het beste antwoord

Ja, ik denk dat je DELETE (of DEL) bedoelt.

Toegevoegd na 34 seconden:
Met 'backspace' verwijder je een letter 'voor' de cursor en met 'delete' verwijder je een letter 'na' de cursor.

Toegevoegd na 1 minuut:
En als het gaat om browsen met je browser dan kan je 'backspace' gebruiken voor vorige pagina en 'SHIFT+backspace' voor volgende pagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Shift-backspace bedoel ik.
Nooit geweten haha!
Bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ging om dat browsen inderdaad. Weer wat geleerd.

Andere antwoorden (3)

De forward toets is je spatiebalk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je de spatie balk bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de backspace toets gebruik je om iets naar links te verwijderen, dus op de weg terug. deze knop heb je gevonden, goed zo

om iets te verwijderen wat nog voor je op het pad ligt, "forwards" gebruik je de delete knop.
als je een apple computer gebruikt, moet je heel lang zoeken naar deze toets, deze zit namelijk verborgen onder de 'backspace' als je deze samen met alt gebruikt, verwijder je forwards.

dus: delete = forwards = alt+backspace

en een windows toets heeft als het goed is wel een aparte delete knop. "Del."

Toegevoegd na 1 minuut:
op mijn macbook merk ik nu,

is het commando:

Fn + Backspace