Waar is die toets?

Op mijn toetsen bord vind ik de 'backspace' toets.
Is er ook een forward toets?
Of een combinatie toetsen die dat doet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, ik denk dat je DELETE (of DEL) bedoelt. Toegevoegd na 34 seconden: Met 'backspace' verwijder je een letter 'voor' de cursor en met 'delete' verwijder je een letter 'na' de cursor. Toegevoegd na 1 minuut: En als het gaat om browsen met je browser dan kan je 'backspace' gebruiken voor vorige pagina en 'SHIFT+backspace' voor volgende pagina.

De forward toets is je spatiebalk ;-)

ik denk dat je de spatie balk bedoeld.

de backspace toets gebruik je om iets naar links te verwijderen, dus op de weg terug. deze knop heb je gevonden, goed zo om iets te verwijderen wat nog voor je op het pad ligt, "forwards" gebruik je de delete knop. als je een apple computer gebruikt, moet je heel lang zoeken naar deze toets, deze zit namelijk verborgen onder de 'backspace' als je deze samen met alt gebruikt, verwijder je forwards. dus: delete = forwards = alt+backspace en een windows toets heeft als het goed is wel een aparte delete knop. "Del." Toegevoegd na 1 minuut: op mijn macbook merk ik nu, is het commando: Fn + Backspace

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100