Waarom staat er een zwarte cirkel om de 1 en de 6 op mijn toetsenbord(asus)?

staat alleen om de 1 en de 6 voor de rest nergens

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Zo Zie je dat elke producent zijn eigen ideeën heeft over toetsenbord indeling enz.
Het zal waarschijnlijk bedoeld zijn voor slechtzienden of blinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn een aantal personen die het gevraagd hebben aan Asus zelf en het antwoord is dan dat hier geen speciale reden voor is, maar aan de andere kant helpt het wel om de toetsen te vinden:
There’s not really a specific reason function wise. However,
it’s just easier for people to type when they spot the two dots. It’s
just something similar to like there’s usually a bump on the numbers on
your cell phone or on “F and J” on the computer keyboard."