Wat heb ik voor bekabeling nodig voor mijn pc?

Ik ga binnenkort het volgende bestellen voor mijn computer:
Intel core I5 760 Processor
MSI H55M E23 Moederbord
Zotac GeForce GTX 470 Videokaart
4 GB RAM
AXP Simplepower 630 Watt Voeding

Heb nog de kast, een DVD speler, diskette drive en 250Gig HDD

In de huidige PC zit bekabeling die dus de DVD speler, HDD en diskette met de rest verbind. Kan ik deze bekabeling houden en gebruiken voor mijn nieuwe inhoud?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ATA en S ATA hebben verschillende stekkers.

Antwoorden (2)

Bij een moederbord zitten vaak de goede kabels, maar wat belangrijker is, heb je ook al in de planing, de voeding!

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet. Als mijn vermoeden klopt dat je DVD-speler en HDD van het type IDE zijn (met zo een brede bandkabel) kun je die niet hergebruiken bij dit moederbord. Ook je diskettedrive kun je in de kliko gooien, maar die zijn toch al helemaal uit de mode.
escape