betreft IPAD: heeft een Ipad geen USB-aansluiting? Hoe kan je data dan van de Ipad in de (Windows) computer krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.4K

Het beste antwoord

Er zit een kabeltje bij de iPad die de computer kan verbinden met de iPad (zie plaatje). Als je de computer met de iPad hebt aangesloten moet je iTunes opstarten (op je computer) om muziek, foto's, apps te synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik lees in de URL hierboven:
Good news! Out of the box, the iPad can connect to a PC or a MAC. If you have a windows PC running Windows XP or higher, you will be able to connect your iPad to your PC without a problem. The standard USB cable will work perfectly on a PC and iTunes (free) will allow you to connect your iPad to your PC. If you want to connect your iPad to your PC but you don't want it to sync automatically, software such as SyncBlocker can help you stop iTunes from automatically erasing data on your iPad. Het lijkt me niet erg prettig als alles meteen gesynchroniseerd wordt. Die Sunblocker zou dat verhelpen

Andere antwoorden (5)

aangezien je wel WIFI heb, zou je via je netwerk data kunnen overbrengen.:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het dan zo makkelijk een Netwerk te maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jha hoor, ( ja zoals je in de andere andwoorden kan lezen gaat het ook met de USB kabel maar dat was ik compleet vergeten ) maar als je een draadloos router hebt is het geen enkel probleem. op win XP duurd het geen 3 minuten + een keer opnieuw opstarten. bij wil XP kan dit gewoon onder > deze computer, ( in de linker kandlijn) > mijn netwerklocaties. en daar selecteer je : een thuis netwerk of klein bedrijfsnetwerk instellen.
vanaf daar wijst het zichzelf.
Nee, heeft het niet. Om data van je iPad in je computer te krijgen moet je een bepaalde applicatie van App Store downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij je ipad zou een USB verbindingskabel geleverd moeten zijn:

http://www.mahalo.com/how-to-connect-my-ipad-to-my-pc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel nadelen van een iPad wil je nog horen om er toch eentje aan te schaffen? ;-)
Via iTunes kun je bestanden met de iPad synchroniseren. Er zijn ook apps beschikbaar waarmee je je iPad als mobile wireless drive kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPad heeft wel een USB aansluiting waarmee je data van je computer op je iPad kunt zetten en dat werkt prima met iTunes.
Zo kun je er dus o.a. muziek, foto's en films op zetten.
Via WiFi op je iPad kun je ook de Apps en games rechtstreek op je iPad downloaden.