Ik heb een qwerty toetsenbord met boven de 2 het @ teken. Toch lukt het me niet het toetsenbord in te stellen zodat ik het daar kan vormen.

In de plaats krijg ik boven de 2 het " teken. Vele andere toetsen staan dus ook verkeerd. Maar wat ik ook probeer bij de instellingen van het toetsenbord, ik vind het niet. Kan iemand mij helpen aub?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
57.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op welke talen heb je het geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je toetsenbord staat op de taal 'Nederlands', moet echter staan op 'Verenigde Staten'...

Het beste antwoord

Jullie geven allemaal goede adviezen maar Karnie geeft geen sjoege op de suggesties. Ik zelf ben benieuwd met welke OS systeem hij werkt. Ik heb Vista en los dit probleem op met Alt Shift. (ik heb het ook wel eens) Bovendien is het in Vista mogelijk het toetsenbord op Nederlands/Amerikaans in te stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Houd tegelijk ctrl+shift in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet Amerikaanse taal, US indeling hebben. Nu staat hij waarschijnlijk op Nederlandse indeling.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij mij is het:
Input language: English (United States)
Keyboard layout/IME: United States-Dvorak
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt....
Er staat in de balk een NL teken en een toetsenbord.
Vinkje op Nederlands (Nederland)

Klik het toetsenbordtekentje aan en zet een vinkje bij
Verenigde Staten (Internationaal)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer: "Ctrl" en "Shift" tegelijk. Het komt gewoon doordat je dat al eens eereder per ongeluk hebt gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk dan eerst naar de andere antwoorden ik heb al hetzelfde antwoord gegeven
ga naar naar configiratie scherm en dan naar landnstellingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Configuratiescherm > Landinstellingen > Tabblad ‘Talen’ > Details…

Kijk dan of onder ‘Standaardinvoertaal’ het volgende staat en klik deze aan: "Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (internationaal)".

Zo niet, klik in dat lijstje daaronder bij ‘Nederlands (Nederland)’ op ‘Toetsenbord’. Klik dan op ‘Toevoegen…’.

Dan klik je bij ‘Invoertaal’ op ‘Nederlands (Nederland). Dan bij ‘Toetsenbordindeling/IME’ zet je het vinkje aan en kies je kies je voor ‘Verenigde Staten (internationaal)’. Klik op OK.

Kies nu in dat lijstje bij ‘Nederlands (Nederland)’ bij ‘Toetsenbord’ voor ‘Verenigde Staten (internationaal)’ en klik op ‘OK’.