Wie weet er een goede laptop voor 500 euro of minder?

Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke laptop voor 500 euro.

Ik zag ook laptops met shared geheugen voor de videokaart. Is shared geheugen ook goed voor een spel te spelen? Zo niet warom dan eigenlijk?

Want als je 3 GB hebt bijvoorbeeld aan ram en max is 8 GB
Dan moet een videokaart met shared geheugen toch ook gewoon goed zijn. Of het ik het nou mis.

De laptop is voor entertainment en alledaags gebruik en heel klein beetje voor simpele spellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

hieronder staan er enkele laptops onder de 500 euro