Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is een nVidia G315 een lose videokaart?

ik heb een acer computer gekocht , de Aspire X3950. Volgens de verkoper zit hier een losse videokaart in, daarom heb ik 'm ook gekocht. Maar ik kan de videokaart nergens op internet vinden en nu denk ik dat deze kaart toch onboard is. In de advertentie staat:

De beeldkwaliteit is ook bij snel bewegend beeld erg goed dankzij de nVidia G315 grafische kaart met 512 Mb DDR3 vast videogeheugen.

Is dit nou wel of niet een losse videokaart, of toch onboard?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
624
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en alsnog ookal zou het vast zijn, dan is er altijd wel plek om een 2e losse in te planten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens de specs zit er geen onboard videokaart op het mb.
Je zult waarschijnlijk een low budget pci expres kaart erin hebben.

dE UITLEG VAN DE VORIGE ANTWOORDER IS VERDER PRIMA

even een "vette"kaart erin, en gaan met die banaan (vanaf 200 euro als het iets serieus moet zijn)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk eens naar de achterkant van je PC: waar zit je aansluiting? In het rijtje bij de USB, netwerk etc aansluitingen? Dan is de videokaart onboard. Zit je videoaansluiting in een PCI slot dan is het een losse kaart,
(Lees meer...)
13 jaar geleden
zie afbeelding, kijk recht naar de achterkand van de pc, is de aansluiting horizontaal dan is het een losse kaart.
zit deze aansluiting verticaal tussen de rest van de onboard aansluitingen ( muis, toetsen bord, usb, ect..)
dan is het onbord

bij twijfel maak je pc open en kijk even onder de kap. :)

Toegevoegd na 1 minuut:
even op de afbeelding klikken, dan zie je iets meer....ik hoop dat ik je kan helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding