Bestaan er ook media players die je kan gebruiken als externe harde schijf met automatische backup voor de Mac?

En zo ja, wat voor programma wordt er dan gebruikt?
Of moet je deze los downloaden en installeren?
(In bezit van Mac G5 met systeem 10.4.11)

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb het over een externe harde schijf van minimaal 1 TB die automatisch een backup van je Mac maakt inclusief systeem en programma's. Is dit ook mogelijk met een mediaplayer die je kan aansluiten op een HD televisie voor het afspelen van HD films?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ik heb mijn iPod Video met 30 GB harde schijf weleens aan mijn Mac Pro hangen om te gebruiken als externe harde schijf. In iTunes kun je de iPod als harde schijf instellen. Op het bureaublad verschijnt dan een icoon waar je bestanden op kunt doppen. Die bestanden komen dan op de iPod.
Verder hangt er nog een reeks grote externe HDD's aan de Mac Pro voor grote Final Cut pro bestanden e.d.