Als ik in windows 7 professional rechtsklik is in het geopende venster de snelkoppelingfunctie/icoontje naar bureaublad niet meer aanwezig

Ik vind de bookmark functie niet altijd even handig
Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tonijn
13 jaar geleden
De vraag is mij in ieder geval niet helemaal duidelijk. Wat wil je precies bereiken? Wat ontbreekt er nu in Windows 7? Gaat het over de Windows Verkenner?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap deze vraag ook niet. Als je de functie niet ziet is dat toch gunstig? Je vind het immers geen handige functie...

Het beste antwoord

De snelkoppeling naar het bureaublad is sowieso gewijzigd en niet beschikbaar in het snelmenu als je rechtsklikt in een geopend venster.

Je kunt nu met de muis het vakje aanwijzen, rechts naast de klok (preview) of hierin klikken (openen).

Verder kan je rechts klikken op de taakbalk en kiezen voor de optie "Werkbalk: bureaublad". Je krijgt dan alle knoppen op je bureaublad te zien en kan hiermee ook snel navigeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk geen verwijzing naar het bureaublad, maar het niet aanwezig zijn in het venster van de mogelijkheid een snelkoppeling te maken, nu moet ik steeds bookmarken
Extra punt voor het meedenken, dj :)