Bestanden worden opgeslagen opgeslagen op RECOVERY (E:) in plaats van OS (C: ) hoe kan ik dan veranderen??

De computer is van mijn zoon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

In het programma wat je gebruikt om op te slaan in het menu kijken, je dan dan je 'path' veranderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om uit te zoeken wat er wordt opgeslagen op de E schijf, zou ik hier eens op dubbelklikken en kijken of je bekende bestanden ziet waarvan je zeker weet dat ze van jou zijn en niet bij de recoverypartitie horen.

mocht dat zo wezen dan zou ik bij het opslaan van bestanden wat zorgvuldiger selecteren waar ik mijn bestanden wil opslaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is trouwens niet verkeerd om de boel niet op C: op te slaan, maar het hoort zeker niet in de recovery partitie thuis. Is het wel DE recovery partitie? Bovendien is de C: met 80 GB ook al aardig gevuld, zo te zien klopt er iets niet. In ieder geval wat al gezegd is, het pad veranderen, en alle "eigen" bestanden op de goede plaats zetten. Zou zelfs eerst via B.V. Partition wizzard" (ff googelen) een extra partitie maken tussen C: en E: en die documenten noemen, en daar alles opzetten. Vraag desnoods iemand met ervaring om hulp.