Zo bizar geluidje uit laptop: Weet iemand wat dat kan zijn?

Sporadisch komt het tevoorschijn.. ik heb er al zo'n 4 jaar last van.. er komen dan 2 sissende staccato geluidjes uit mijn oordopjes(speakers) een harde.. en een zachte (soort echo).. beide duren zo'n 1 milliseconde
Ik heb er lange tijd geen last meer van gehad.. maar toevallig vandaag weer wel.

heel onregelmatig soms 2 keer binnen 5 minuten.. soms 2 keer binnen 3 uur

Toegevoegd na 1 uur:
in overleg met onderstaande reageerders heb ik besloten dat het gaat om 5 milliseconden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Pak maar geen stethoskoop dan want je pc zit vol geluidjes. Je moet overigens goeie oren hebben: 1 milisekonde staccato kunnen waarnemen is best knap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 mm kan je toch ook met het oog zien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 millimeter is niet vergelijkbaar met een milliseconde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vergelijking gaat idd niet op ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel je eens voor dat je horloge niet één tik geeft elke sekonde maar duizend.....
Als je dit icm draadloze hoofdtelefoon hebt heeft het te maken met bereik, storing (andere bron), lage accu spanning of te laag master volume.