ik wil mijn key van de oem versie van windows 7 die ik nu gebruik wijzigen, hoe doe ik dat ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik weet niet zeker of dit werkt, dus je kunt het proberen. Ga naar: Start>Computer>Systeemeigenschappen. scrol helemaal naar beneden en daar zie je: "Windows activeren" en daaronder zie je: "Windows is geactiveerd" daaronder zie je: Product-id: *****-***-*******-***** Daarachter zie je: Productcode wijzigen. Klik daarop en voer dan een andere of dezelfde code in. Hopelijk lukt het! :)

opnieuw installeren, je kan dat niet zomaar wijzigen, je hebt die key namelijk gebruikt tijdens en om te installeren,

Het bovenstaande, via Mijn Computer > Eigenschappen en dan de knop Produsctcode Wijzigen, klopt, ik doe er even een plaatje bij. Het kan ook vanuit een opdrachtvenster: ga naar start > uitvoeren en toets cmd in. Je krijgt nu een opdrachtvenster. Type achter de prompt: slmgr.vbs -ipk XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX ( waar XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX je product key is) Daarna type je slmgr.vbs -ato om Windows 7 opnieuw te activeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100