Wat is een betere processor de Intel@Core tm Duo processor7450 of de Intel Core i3 330M Dual Core?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De kleine Core i3 is in sommige opzichten net niet sneller/beter dan een 'grote' Core2Duo/DuoCore, maar over het algemeen is de i3 beter dan z'n voorganger. Afhankelijk van de te draaien applicaties, zou ik zelf gelijk een Core i5 of zelfs i7 overwegen. i3 is leuk voor laptops en normaal gebruik. Heftige gamers en mensen met de behoefte aan virutuele applicaties zullen eerder voor een i5 of i7 gaan. Is de snelheid niet van belang, kan een mooie afgeprijsde DualCore zeker interessant zijn.

De Intel Core i3 330M Dual Core is verreweg de beste, in alle opzichten.

De Core i3 330m is beter en sneller.

Intel heeft een eigen systeem om aan de duiden welke processoren goed zijn. de I3 heeft 3 sterren, en de Duo heeft er 2 dacht ik. Maar in zou altijd de I3 nemen!

De Intel Core i3 330M Dual Core verslaat de Duo op alle fronten. De I3 is ook ontworpen om de Duo te vervangen.

Bronnen:
http://www.buzzle.com/articles/intel-core-...

Geef mij maar een intel i7 920. Veel betere prestaties, alleen op de laptop vind u het moeilijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100