Als je van apple ID wisselt op telefoon, wordt er bij het oude Apple ID gegevens verwijderd?

Ik wil snel wisselen van apple ID op iphone maar ik wil eigenlijk na een paar uur weer terug gaan naar mijn hoofd (oude) apple id account. Kan ik dat zo doen? Welke gegevens worden er precies verwijdert?

8 maanden geleden

Antwoorden (1)

Nee, als je van Apple ID wisselt op je telefoon, worden er geen gegevens verwijderd. Alle gegevens die je hebt gesynchroniseerd met je oude Apple ID blijven op je telefoon.
Bronnen:
4 maanden geleden