Het proces om Favorieten terug te zetten in de werkbalk kan variëren, afhankelijk van de webbrowser die je gebruikt. Hier zijn echter de algemene stappen voor de meest populaire browsers:

Google Chrome
1. Open Google Chrome op je computer.
2. Klik op de drie verticale stippen (menuknop) in de rechterbovenhoek van het browservenster.
3. Ga naar "Bladwijzers" en selecteer "Bladwijzerbeheer" in het submenu. Dit opent een nieuw tabblad met je bladwijzers.
4. Zoek de map "Werkbalkbladwijzers" aan de linkerkant van het tabblad.
5. Klik met de rechtermuisknop op de map "Werkbalkbladwijzers" en selecteer "Weergeven op werkbalk". Hierdoor worden je favorieten opnieuw weergegeven in de werkbalk.

Mozilla Firefox
1. Open Mozilla Firefox op je computer.
2. Klik op de drie horizontale lijnen (menuknop) in de rechterbovenhoek van het browservenster.
3. Ga naar "Bladwijzers" en selecteer "Werkbalk" in het submenu.
4. Hiermee wordt de werkbalk met favorieten weergegeven. Als je al bladwijzers in de werkbalk hebt, worden deze automatisch weergegeven. Anders moet je mogelijk je favorieten naar de werkbalk slepen.

Microsoft Edge
1. Open Microsoft Edge op je computer.
2. Klik op de drie horizontale stippen (menuknop) in de rechterbovenhoek van het browservenster.
3. Ga naar "Bladwijzers" en selecteer "Bladwijzerbeheer" in het submenu. Dit opent een nieuw tabblad met je bladwijzers.
4. Zoek de map "Werkbalk" aan de linkerkant van het tabblad.
5. Sleep je favoriete bladwijzers naar de map "Werkbalk". Ze zullen nu worden weergegeven in de werkbalk.
SimonV
11 maanden geleden