Hoe kan ik windows 7 installeren op een mac mini 2014?

Hallo,

Ik wil graag Windows 7 installeren op een Mac Mini 2014 zodat ik een wat oudere game kan spelen. (Compatibiliteitsmodus veranderen werkt niet) Ik heb het geprobeerd met Boot Camp assistent maar daar lukt het helaas niet want die accepteert alleen maar Windows 10 en 11. Op dit moment gebruik ik Mac Os Monterey. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
Windows 7 wordt helaas niet meer ondersteund door Bootcamp.
https://pureinfotech.com/apple-drops-boot-camp-support-windows-7-new-macs/

Geef als eerste antwoord