Rechter speaker van Logitech z207 doet het niet, hoe verhelp ik dat?

Ik heb al sinds een tijdje de Logitech z207 speakers, nu na ongeveer 4 maanden kom ik er achter dat de rechter eigelijk geen geluid geeft. Links werkt perfect maar als ik de geluidsknop helemaal naar hardst(rechts) draai en dan nog een klein tikje geeft komt er wel geluid uit. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Het moet allemaal gebruikt worden op chromebook.

Alvast bedankt

een jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

Contactspray inspuiten in de potmeter, even heen en weer draaien en dan zou het weer moeten werken.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
TurfGraver
een jaar geleden
Doe het dan met potentiometerspray.
Tenminste, als je er langer plezier van wil beleven.
kabels die in je speaker gaan kunnen los zitten waardoor slecht contact is dus je speaker openschroeven en kabels goed aandraaien
een jaar geleden