Kan ik alle tekst vergroten in Windows 10?

Ik wil graag alle tekst in Windows 10 groter hebben, welke app het ook is. Ik heb problemen met zien en het Windows vergrootglas neemt teveel ruimte van mijn 15 inch scherm in beslag.

een jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Zo kunt u de grootte van tekst, afbeeldingen en apps veranderen in Windows.

Selecteer om de weergave in Windows aan te passen Start > Instellingen > Toegankelijkheid > Beeldscherm. Als je alleen de tekst op het scherm groter wilt maken, pas je de schuifregelaar aan onder Tekst groter maken. Als u alles groter wilt maken, inclusief afbeeldingen en apps, kiest u een optie in het vervolgkeuzemenu onder Alles groter maken.
een jaar geleden