ik heb minecraft op mijn mac gekregen alleen nu heb ik een chromebook moet ik dan opnieuw kopen?

ik heb minecraft 4 jaar geledeen gekregen voor op de macbook nu heb ik een chromebook ik probeer in te loggen alleen kan het nie spelen.. moet ik het dan opnieuw kopen of kan ik het weer spelen omdat ik het al heb gekocht?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Je hoeft Minecraft niet opnieuw te kopen, maar of je het kunt spelen is de vraag.
Minecraft wordt niet officieel ondersteund op Chromebooks. Als je Minecraft op een Chromebook wilt spelen, moet je de ontwikkelaarsmodus inschakelen en Minecraft voor Linux gebruiken.
Zie:
https://www.howtogeek.com/200025/how-to-play-minecraft-on-your-chromebook/
SimonV