IWindows10 kan geen updates meer installeren. Wat kan ik nog doen?

Ik heb Windows10 versie 1607. Ik heb sinds ik Windows10 heb, plm. 3 jaar, al problemen met updaten. De pc is onlangs helemaal nagekeken maar dat heeft voor dit probleem niet geholpen.
Windows10 is opnieuw geïnstalleerd.

1.5K

Antwoorden (1)

al eens geprobeerd, via instellingen-bijwerken en beveiligen- problemen oplossen- Windows updates
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord Cyriel. Dat heb ik inderdaad ook al geprobeerd.